woensdag 19 oktober 2005

Nieuw idee

Dit idee was inderdaad nieuw toen we zeker wisten dat we gingen verhuizen naar Mill. Ik schreef toen:
"Op deze "spot" wil ik een ontmoetingsplek creëren voor iedereen die niet met ons meeverhuist naar Mill. Binnenkort gaan we Nieuwegein verlaten en daarmee de centrale woonplaats die we hadden. Wij hebben er erg veel zin in om uit de Randstad te vertrekken, maar ik wil wel graag contact met iedereen blijven houden. Dit leek me er de aangewezen plek voor."
Inmiddels wonen we al ruim 9 maanden in Mill en is het er gewoon nooit van gekomen om iets met deze WeBlog te doen. Daarom een nieuwe start en zal er met enige regelmaat een nieuw item aan deze WeBlog toegevoegd worden. Ik beloof het.
Wil je ook "meepraten"? Stuur me dan een mail en je krijgt een uitnodiging via Blogger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten