zondag 19 juli 2009

Gewoon in Mill

Wij zijn weer gewoon in Mill, terug van een geweldige vakantie. Die is zo goed bevallen dat ik stiekem al naar huizen in de Provence voor volgend jaar gekeken heb... Omdat dan de Proloog in Nederland is, zal onze vakantie er dan heel anders uitzien dan de laatste 2 jaren. Maar dat wil niet zeggen dat we dan niet naar Frankrijk gaan, dat doen we zeker wel! Eerst de Proloog in Rotterdam en de 1ste etappe in Zeeland en daarna door naar 'La douce France'. Dat staat vast!

Maar eerst staan er nog andere reizen gepland. Deels ook vakantie maar toch voornamelijk zakelijke trips. Te beginnen met 10 dagen naar de USA volgende maand.
De avond voordat we naar Frankrijk vertrokken, hebben we de reis geboekt. Het was nogal gecompliceerd omdat we 4 verschillende plaatsen aandoen. We vliegen eerst vanaf Brussel naar Denver (16 uur onderweg met een overstap in Atlanta), daar bezoeken we het National Jewish Health Institute. Na 2 dagen vliegen we door naar Seattle/Tacoma voor een congres van de American Association of Naturopathic Physicians (AANP) (klik hier voor het programma). Daarna is het tijd voor ontspanning en gaan we met een huurauto een paar dagen naar Yellowstone National Park en vervolgens rijden we door naar Park City in Utah. Daar woont een vriendin die we nu eindelijk eens kunnen opzoeken. Vanaf Salt Lake City vliegen we terug naar Brussel (14 uur en 45 minuten, ook met overstap in Atlanta). De 11de dag staan we dan 's ochtends vroeg weer op Belgische bodem. Geweldig dat je dit soort reizen tegenwoordig helemaal zelf via internet kunt boeken!

Als we terugkomen, is het al bijna september en tijd voor de jaarlijkse potluck. Gewoon in Mill, dat hadden we anders gehoopt. Maar in de verkoop van ons huis zit absoluut geen vooruitgang, net als zoveel andere huizen in Mill en omgeving staat het al meer dan een jaar te koop (zie Station Mill. Niets aan te doen en zeker niet iets om te lang bij stil te blijven staan. We zien wel wat er gebeurt, we hebben er verder toch geen invloed op.

Het 3de weekend van september vindt zoals ieder jaar het familieweekend weer plaats, we zullen met z'n allen weer een groot huis in de Ardennen betrekken. Gezellig.
In oktober zijn we uitgenodigd in Graz en dat is voorlopig de laatste trip die op het programma staat. Maar er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen, want zo gaat het altijd. Gewoon in Mill lijkt daarom soms meer een uitzondering op al ons gereis dan dat we van sleur kunnen spreken.