vrijdag 10 juni 2011

Morgen naar Dhaka Bangladesh

Nog net voordat we naar Bangladesh vertrekken even tijd gevonden om een kort bericht te schrijven. Het waren me de weken wel. Het verhaal van de aanrijding had natuurlijk een flinke nasleep, er moesten allerlei zaken afgehandeld worden met de verzekering en het schadebedrijf. De uitkomst was dat mijn Twingo total loss verklaard werd en dat ik op zoek moest naar een andere auto.
Daar ben ik heel goed in geslaagd, ik rijd nu in een mooie Renault Modus in mijn 'eigen' kleur blauw!











Het is veel meer auto dan een Twingo, dat was wel even wennen. Er staan inmiddels al honderden kilometers van mezelf op de teller en ik ben er helemaal blij mee. Deze week kwam een lieve vriendin logeren en we hebben er heerlijk in rond gereden!

Morgen breng ik de auto even terug naar de garage om er een trekhaak onder te laten zetten. Dat kan prima, want we zijn de hele volgende week in Bangladesh. Hierover zal ik op mijn reislog meer vertellen. Als je ons dus wilt vergezellen op deze reis, ga dan naar http://lievendag.punt.nl en lees er daar meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten