maandag 13 oktober 2008

Zondagmiddag achter mijn bureau

Mijn bureau is op dit moment geen goed visitekaartje voor mijn bedrijf. De stapels zijn de laatste weken gegroeid van redelijk overzichtelijk naar een hoge puinhoop. Wat zit daar allemaal wel niet tussen? Van alles! Zakelijke stukken, maar ook privé post die nog afgehandeld moet worden en heel veel voorbereidingswerk voor ons feest op zaterdagavond. Dat feest is dan ook vooral schuldig aan de enorme berg rommel en dan niet alleen op mijn bureau. Overal in huis liggen stapeltjes met van alles en nog wat, allemaal uiterst belangrijke onderdelen voor onze spannende oktoberavond. Wij verkneukelen ons al dagen bij het idee dat onze gasten weer de grootste moeite zullen hebben om de opdrachten tot een goed einde te brengen. Die voorpret is voor ons, het echte plezier voor de deelnemers aan het 'spel'. En de groep die als eerste de juiste oplossing heeft gevonden zal zaterdagavond nog wel even nagenieten!
Gelukkig zijn de meeste opdrachten nu bijna compleet en begint er weer ruimte voor ander werk op mijn bureau te ontstaan. Met een beetje geluk is het zaterdagavond zo leeg dat het gebruikt kan worden voor de spannende avond.

Volgende week weer een uitgebreider verhaal op deze plaats, daar heb ik nu even geen tijd voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten